2014年10月31日 星期五

Halloween 好悶

今晚脫咗少少期遲咗 post,Halloween 佳節,梗係開P啦,不過我唔會去MK多過旺角嘅老蘭,同埋今晚多咗好多想加入佔領港女嘅洋鬼子,費事爭生意啦。

即係咁,我上篇文講我加拿大細個啲嘢。我二三十年前已經喺溫哥華慶祝 Halloween,小朋友逐家逐戶 Trick or Treat,慶咗咁多年覺得好悶,嘩今晚個 FB 全部係啲生咗仔女嘅 friend 好似發現新大陸咁,po 啲小朋友扮嘢相。得意係得意,不果成晚過百張真係悶死。海洋公園個哈囉喂仲悶,我返 I-bank 果時年年啲 Staff Day 都係哈囉喂,當然外國 bank 好福利梗係俾 Fastpass啦,我地悶到無嘢好做玩到調轉頭嚇番啲鬼。

Anyways, 今晚約咗幾位公子同埋幾位淑女們,在家煎牛扒,嘆我最愛的 Cos d'Estournel, 飯後食吓啲女仔買來的 Tony Wong Patisserie 拿破倫,再飲番幾杯 Glenfarclas。價錢平過你落 Taz 開張台,享受好得多。啱啱送晒啲女仔歸家,而家先寫到 blog。

我係唔鍾意做 Crowded Trade 果種人,我是我行我素的王菲嘛。






沒有留言:

張貼留言