2014年10月30日 星期四

今天的工作


J: 喂?渦輪呀?C記 Jacky 呀!今日有隻bond 介紹你呀!有隻好世界大陸地產,有五厘75,五年期OK啦!制得過!都圍到三百幾球飛啦喎!

Me: 哦

J: 前日隻中女社唔好意思呀,以為阿爺照穩陣啦,點知得番三厘九,唉,好彩抽飛。

Me: 哦

J: 咁阿渦輪我同你落五球 order 好世界大陸地產?我預分到一兩球。

Me: 好,擺五球囉。

J: OK confirm 你渦輪做 voicelog,買五球好世界大陸地產,五厘75,五年 tenor,account 12547561,要同你做埋FX,你美金戶口唔夠錢。

Me: 哦好

J: OK 再 confirm FX 港紙買美金五球 rate 7.7558 value date today. 債券啲 fact sheet 你有收到啲風險明白呀呵?

Me: 清楚明白

J: 喂渦輪多謝晒,遲啲俾番 confirmation 你,拜拜!

Me: Bye bye.

我同 private banker 的對白,通常就係咁。通常呢啲 conversation 每日會 repeat 四五次,因為間間私人銀行都係 sell 同一樣嘢。所以我好佩服葉朗程寫到佢份工咁多姿多彩。




沒有留言:

張貼留言