2014年10月28日 星期二

起跑線上的真理

琴晚好大約咁講咗關於在下嘅背景,今日就等我為大家探討吓起跑線呢樣嘢。

不過首先要訂下一啲 house rule,小弟是典型的商家佬,政治正確兼中立,有如在歐盟中間的小瑞士一樣不問世事,唱山歌揸吓牛奶食吓 fondue,但係中立得嚟都會跟大方向走,始終生活是現實的,西瓜靠大邊嘛。所以大部份情形下我係唔會點討論政治,唔該各位佔領中女的支持或反對者請移玉步到城市論壇討論,同啲維園阿伯 discuss 點樣佔領吓啲中女。

言歸正傳,首先,我係相信人人平等呢樣嘢,除非喺不幸地天生有缺陷或疾病,否則大家有手有腳認該自食其力。當然,我身世託賴喺比較好,你可以話我講緊啲風涼話,不過我要話你知一件事實:我們全部都輸在起跑線上,包括我在內。

嘩呀渦輪兄,你講嘢呀?連你都輸在起跑線上?

為何連我都會輸在起跑線?好簡單。我住馬己仙俠道,無錯,海拔百多米的半山已經是很好的地方,但係山頂啲乜嘢X巒呀,天比高呀,大佬,人地個客廳張用嚟放腳嘅 Ottoman 都離海圖基準面有成 200公尺高啦,高過我大廈天台。其實住半山班友係最慘,比上嚴重不足,比下叫做有餘咁講啦,好多人死充打腫塊面有苦自己知。

論身家,我地全香港嘅男人都輸喺兩位人兄之下:李澤楷同埋四叔次子李家誠。點解?人地一個 Isabella 一個徐子淇,兩位成功地私有化我們的2000年代女神,收晒我地皮啦,學呀盛先生講,呢兩位公子眾所9知真係高層、靚仔、有錢。不過如果兩位公子去到海外,亦都會俾人收皮,啲杜拜油王閒閒哋一個油田都多過佢兩位。

起跑線呢個名稱,其實係自我安慰的,根本係啲葡萄人士作出嚟嘅 term。好似跑馬一樣,你要攞隻四班馬同隻爪皇凌雨比喺徙氣的,但如果攞爪皇凌雨同隻世界名驅 Seabiscuit 比,又係徙氣。所以大家搵低過萬四蚊嘅朋友不用氣餒,一山還有一山高,人比人比死人。我地呢啲活在社會比較高少少位置嘅,同大家一樣都喺搵食啫。我覺得做人最緊要喺係自己個 comfort zone 裡面建立好基礎,即係我要做四班馬裡面最好果隻,然後先去試吓同啲三班尾嘅馬試吓閘,感受吓人地點成功先,吸取吓經驗再慢慢上位。你喺P牌仔夾硬開部 Formula 1 跑車,係會車毀人亡的。

冇錯,有錢喺易識靚女靚仔啲嘅,不過溝女這 topic 太深奧,改日再詳談。

所以唔好再話我喺含住金鎖匙出世,我冇乜嘢叻過你哋。所以由呢個 moment 開始,唔該大家忘記我的富二代身份。

咁樣大家平起平坐係唔係好傾啲?

沒有留言:

張貼留言