2014年10月30日 星期四

行先死先

每次講故仔前我一定要回應一吓讀者們的疑問。I now take this opportunity to recap in English.

Q: Are you a rich second generation?
A: You believe then yes. You don't believe then no.

Q: Prove it to me!
A: Unless you be the worm in my stomach. You can be my "Gay Sang Chung" or "Jing Chung"

Q: Are you handsome?
A: Are you pretty?

好喇,玩夠喇。其實以上100% 錯誤嘅英文對話係 prep 你地 for 以下嘅小故事。

話說我小時候,大約三年班移民去加國溫哥華。那一天,是四月五日。我老竇癲到一落機就拖我去學校登記,等明天四月六日一早可以返學上堂。我住果度係 North Vancouver,果個年代 North Van 山頭上的黑熊比中國人還要多。所以我地比熊貓更稀有。不過,我們不是國寶,而是從遠處泊來的 FOB。

返學第一天,我一生人第一次看見了全班都係紅鬚綠眼的洋人同學。三年班的我是一舊飯,英文程度簡直接近零,多得香港嘅教育,我識得講以下對話:

"Good morning Miss.. Miss Mill~~~ Miss Miller ~~~"

Miss Miller 用奇怪嘅眼神望住我,"Okay Warren go sit down. Boys and girls, Warren is our new student from Hong Kong, please welcome him and make him feel comfortable."

所有人也用奇怪嘅眼神望住我。跟住呀 Miss Miller 一路講書。天呀,小學三年班還在教 15+6=21 ?數學堂好快就過咗。

下一堂,死火喇,法文?法文堂換咗做第二個老師,個名長到抽筋。跟住忽然感覺到下半身有洪水泛濫的感覺,要去廁所。

"M..M..Miss L.. Louisvuittonmichelrenepierreherme, May I go to the toilet"

Madame L: "Warren, parlez Francais!!"

趴乜鬼呀?大佬就嚟爆喇,要我講乜春呀?

我的手緊握着下體,諗緊準備點瀨嘅時候,坐在我旁的鬼妹同我講咗句嘢。我諗都無諗就咁高聲repeat咗佢句說話。

"Madame! Le toilette s'il vous plait!"

Madame L:" "Tres bien! Allez-y."

屙完返番嚟呀鬼妹同學仔同我講:"do you know you don't have to say good morning or ask for permission to go to the washroom?"

輕鬆晒嘅我:"Thank You!" (淨係識呢句)

鬼妹伸咗隻手出嚟: "Haha you're funny, my name is Hillary."

我好害羞咁握咗佢隻手。(註:想看甜故的人兄請等待我遲啲寫有關東莞 Due Diligence 之旅)

果一刻嘅我恍然大悟,點解我無留意人地嘅?仲乜咁白癡"吉"起身問先生呀?這次事件直接影響到我以後做人嘅思維 - 行先死先。













沒有留言:

張貼留言