2014年11月1日 星期六

四方城高手

今日寫的 blog,是比較正經的。

剛剛去完君悅的婚宴 (B&E? M&S? You guess)。在街上看見長長的人龍等的士等巴士,基本上,條龍長到係等運到,等嚟都徙氣。

小弟著住套 Tux,看見Taxi Stand 排隊的人已經絕望,把戰車停下。我開了我左邊的窗,大聲的呼叫:"有冇人上半山?Anybody going to Mid-Levels?"

有一位太太拖着兩位小朋友,很不好意思地,輕輕點頭。我叫她慢慢上車,像的士司機般問着,太太你去那裡呀?

這位女士說,我去舊山頂道帝景園。我很快答她, OK, Sure。

兩位小朋友很開心,因為有跑車坐 (這車子是四門的,不是像數天之前一家四口坐 Ferrari 出事的那種。) 我給了兩位小朋友一包從阿信屋買的軟糖,他們高興地拿著吃。

去到LRC時,我忍不住問了那位太太一句話:"你打唔打麻雀㗎?或者你屋企人呢?聽講舊山頂道啲人打麻雀好叻喎。"

佢以為我黐線,一粒聲都無出。十五秒後到達了 Dynasty Court,佢講了一句唔該就走了。啲小朋友就咁 Byebye uncle byebye uncle。

我只不過是想在全城一片佔中緊張的氣氛中,攪吓 gag 輕鬆吓嘛。又喺人地話舊山頂道好多四方城高手嘅。




沒有留言:

張貼留言