2014年11月2日 星期日

低調地高調的基礎

對唔住呀,weekend 出去玩唔得閒寫網誌。

又收到啲朋友們嘅問題,問點解我寫啲嘢咁 random?第一,我話咗我寫嘢係短篇咁樣寫,看起來雜亂無章,但係有啲嘢係會 interconnected。關於上一篇文,我當然無問人地識唔識打麻雀啦,我只不過係幽呀葉生以前篇文一默。不過,我真係有車果位太太,因為交通太差了,而我覺得我架車有位同埋又係上山,幫助吓別人唔好咩?我幫襯了支持佔中的阿信屋,但卻為佔中而影晌到的太太感到難過。相信好多香港人都係站立在這 crossroad。

好喇,weekend 玩咗乜?去 wakeboard? 多謝喇,喺香港 wakeboard 簡直係攞苦嚟辛,第一啲水太過污染了,第二,揸快艇果班友真係攞人命的,每週末深水灣,清水灣,西貢等海域wakeboard Jet-ski 香蕉船亂Q咁飛,仲忙過港澳碼頭。小弟有二級遊艇船主牌,成日見到驚險場面,差啲俾人隊過添。Afterall, 玩 wakeboard 都係為咗 post Facebook 呃 like,尤其是中年男女最多人玩,因為人到中年要尋找刺激,突出自己嘅 adventurous and fun personality,但係亦透露自己的年紀及不濟的身材,高調的活動也。

星期日梗係去跑馬啦。呢樣就真係可高調或低調的活動。高調者有如阿叻,染個紫色頭入場,老遠都望到啦。低調者可以躲在會所內食嘢落飛涼冷氣。我呢,就係喺中間。得閒落沙圈睇吓隻馬,大螢幕會隱約出現我嘅身影,但係躲在人堆裡,唔好被影到近鏡。琴日朋友隻馬出,係沙圈度同呀苗生傾咗陣計。呀 Tony 同埋 Beverly 我識咗好幾年,雖然而家冇馬喺佢度,但係都會嗲吓幾句,阿吳生徐生我都熟嘅。

跑馬嘅好處係,基本上你嘅同輩,uncle auntie,業務上嘅朋友全部都會喺度,啲聯誼活動一次過進行晒,而不需專登 post 上 facebook 但亦都俾人睇到你出入社交場所,所以為之低調。仲有,如果有海外嘅女仔 friend 梗係要帶去睇馬啦。佢地會覺得好玩好食好得意,落去沙圈直情癲咗咁影啲馬仔。我試過帶我啲北歐同學,嘩,成班金髮女郎狂 selfie,又要捉住呀練馬師騎師影合照,真係夠觸目,氹到呀靚仔騎師超級落力跑到個第二,而我又有獎金袋,簡直喺一石N鳥之計謀,如果拉頭馬就仲好玩啦,攞正牌高調,借故嚟個 afterparty。

此乃低調地高調的基礎:使用現有的東西及資源加以善用,創造獲利條件。簡單啲講,係以唔增加任何 opportunity/marginal cost 而製造 noise。好多人話入馬場賭馬會輸錢,但係個 spending control 喺你自己度。我賭極都係幾十蚊,贏咗一樣咁叫,輸咗一樣咁小人,然後返上去 buffet 食多幾杯 Haagen Dazs 補番數。要 optimize opportunity cost 嘛。



1 則留言:

  1. 唔怪得你地咁鍾意入馬場啦!以為個個為拉頭馬!

    回覆刪除